Strony internetowe XHTML

Najpopularniejsze strony w internecie.

Strony internetowe zbudowane w technologii xhtml są najliczniejszą grupą stron www w internecie.

Strona www wykonana w powyższej technologii nie umożliwia edycji treści strony internetowej bez znajomości języka xhtml – wszystkie przyszłe zmiany są dokonywane przez pracownika naszej firmy na Państwa zlecenie.

Szybkie, proste strony

W technologii xhtml wykonane są zazwyczaj proste strony i wizytówki internetowe, których właściciele nie czują potrzeby aktualizacji treści na stronie lub po prostu nie mają czasu i chęci żeby uczyć się obsługi systemu zarządzania treścią na stronie www (CMS) i wolą takie czynności pozostawić pracownikom naszej firmy.
Strony www wykonane w technologii xhtml ładują się bardzo szybko i są przyjazne dla wyszukiwarek internetowych, można je również wzbogacić o przeróżne elementy graficzne lub elementy animowane Flash.

Estetyczne i przejrzyste

Pisząc że strona wykonana w technologii xhtml jest prosta, na pewno nie mamy na myśli że musi być nieestetyczna – strony wykonane w tej technologii niczym nie różnią się od swoich odpowiedników z możliwością zarządzania treścią – wygląd strony internetowej zależny jest od tego ile wysiłku i pracy poświęci tworzeniu jej grafik, zależy to również od jego umiejętności – słowem: im więcej czasu (i umiejętności) tym lepszy efekt końcowy.

Praca nad wizerunkiem strony

Decydując się na budowę strony internetowej dla swojej firmy, musisz sobie zadać kilka podstawowych pytań odnośnie twojego biznesu: Kim są Twoi potencjalni klienci? jakie mają oczekiwania, gusty? z jakiej są grupy społecznej? ile zarabiają? Jakie mogą mieć pytania, wątpliwości? Czego od Ciebie oczekują?
Np. inne oczekiwania, wątpliwości czy gusty będą mieli Klienci którzy mają wydać w Twojej firmie 100 złotych a inne Klienci, którzy zostawią u Ciebie 1000, 5000 lub 25,000 złotych – nieprawdaż?

Jak trafić na odpowiedniego Klienta?

Kolejne pytania jakie musisz sobie zadać przed budową strony www:
Jakie usługi/produkty oferujesz? Za ile je sprzedajesz? Jak często Klienci będą dokonywali zakupu Twoich usług/produktów? Czy będą/mają wracać? Czy Twój produkt jest niszowy czy raczej przeznaczony do szerokiej rzeszy odbiorców? Kim jest Twoja konkurencja? Ilu jest konkurentów na skalę lokalną/ogólnopolską? Czy mają stronę www?
Zanim podejmiesz decyzję o budowie strony internetowej, musisz odpowiedzieć sobie na powyższe pytania.

Przeprowadzamy analizę by dotrzeć do docelowej grupy Klienta

Nasza firma przeprowadzi dla Ciebie analizy: docelowej grupy klientów, konkurencji oraz pomoże Ci podjąć decyzję odnośnie tego jakie rozwiązanie z naszej oferty będzie najbardziej odpowiadało potrzebom Twojej Firmy.

Skontaktuj się nami, poprzez wypełnienie formularza kontaktowego – na pewno oddzwonimy i pomożemy Tobie w dokonaniu wyboru.

Zapraszamy do sekcji poświęconej stronom internetowym z systemem zarządzania treścią (CMS) oraz sklepom internetowym i pozycjonowaniu stron www.